Back again

Då var jag tillbaks igen.. både här och i Linköping. Tiden har tagits ifrån mig då vi haft föreställningsvecka med i snitt 12 timmars arbete varje dag. Lite kompledigt mån-tis så jag passade på att åka med mamma och pappa hem i lördags för att koppla av och rensa hjärnan.
Har träffat Elin vilket har fått mig på bra humör. I lördags visste varken hon eller jag vad vi skulle ta oss till så jag körde hem till henne och det slutade med "Boog & Elliot" på Videomix samt 1 kg lösgodis:):), som för övrigt var väldigt välförtjänt! Däremot slutade det med att vi varken åt upp godiset eller såg klart på filmen för båda stensomnade i soffan.
Annars har jag hängt med min käraste, kollat Anna Pihl och hälsat på Jennifer (som har piercat sig väldigt vackert i både öra och på bröstkorgen. Det låter inte särskilt vackert men det var urfint! Hon har satt in två stycken pärlor (på når himla vänster som hon förklarade för mig) på bröstkorgen, alltså varken stav eller ring. Ser ut som att hon har limmat på två rosa stenar på huden. Väldigt fint.

Mamma, Elin och jag var på Torp i söndags och släppte lös plånböckerna. Bokstavligt talat.

image157
Ny fräsch klocka (den förra tappade diamantramen..) från Jet Set, Ur & Penn
Pärlemorsvita ballerina med guldspänne från Din sko
Vita seglarskor i tyg från Tiamo, Scorett

image158

Linne, Tropical Paradise, Gina Tricot

image159
(Ursäkta den extremt dåliga bilden..)
Grönvitrandigt kustlinne med tunna band, Logg,  H&M
Blommönstrat linne med knappar, Gina Tricot
Rödvitrandig t-shirt med snörning, Bikbok
Leopardmönstrade glases, H&M
Lila glases, Marco Macali, MQ


Hittade även mina söta korallfärgade Kawasaki som gjorde mig väldigt glad.
Och sen gjorde jag ett fynd på Cubus (av alla ställen). Riktigt mörka blåjeans för 199 spänn! Yey till mig:)
Hur har ni haft det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0