Namnsdag

GRATTIS TILL CAROLIN SOM FYLLER ÅR, SAMT MORMOR MIG OCH MAMMA SOM HAR NAMNSDAG (BARBRO) :)

Strosade lite på stan idag bland julljusen och kände mig allmänt sunkig i mina jazzbrallor och streetskor, ehm vadå dans? Hittade hur som helst en wunderbar kjol att ha nu på julbordet på lördag samt på självaste julafton!

Jag har underskattat höga midjor, men idag slog jag till ordentligt..en dösnygg skapelse med knappar ända upp under brösten. Jag är impad av mig själv.
Sen stod jag på H&M's underklädesavdelning och glodde på tights och leggings i säkert tio minuter.
Visste ni att det numera finns leggings med låg/hög midja? Hm jag som trodde det inte spelade någon roll eftersom de alltid är så uttöjbara att man kan ha dem under armhålorna.
I alla fall införskaffade jag mig ett par svarta tights (nej två) med låg midja. När jag kom hem upptäckte jag till min förtjusning att det var en slags tjockare mudd runt midjan och de sitter såå skönt!
69:50 för två par, worth it(!).

image5

Avnjöt lite sol idag också, härligt. Det fick mig att fundera på hur det blir med Spanien i juni, vi har ju hittat ett helt galet hus som vi åtta skulle kunna klara oss finfint i under en vecka eller två. Hur som helst blir det resande med dansarna. Amsterdam, New York, Paris? Ah, I'm longing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0